Χάκερς αλλοίωσαν την ιστοσελίδα της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών;

Posted on 07/01/2019

Τις τελευταίες μέρες βγαίνουν στην επιφάνεια κάποια απίστευτα γεγονότα που σχετίζονται με τις δράσεις της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών (ΕΕΦ). Τόσο απίστευτα που όταν τα εντοπίζεις στην ιστοσελίδα της ΕΕΦ το πρώτο που σκέφτεσαι είναι πως μάλλον … κάποιοι επιτήδειοι χάκερς αλλοίωσαν στοιχεία από τα προγράμματα και τις εκδόσεις της Επιστημονικής Ένωσης.

Ένα χτυπητό παράδειγμα βλέπουμε στο πρόγραμμα μιας παλιάς δράσης της ΕΕΦ με τίτλο «Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΑΓΕΥΕΙ» , όπου περιέχεται ομιλία με θέμα «Η Κβαντομηχανική συναντά τη Νέα Σκέψη», που παρουσιάζει η Δήμητρα Τζιόβα, και φέρει τον τίτλο Κβαντικός Μέντορας Ζωής!!!Ψάχνοντας στο διαδίκτυο διαβάζουμε π.χ ΕΔΩ, περί τίνος πρόκειται:
«Μέθοδος 5D MIRACLES | Η Κβαντομηχανική συναντά τον Νόμο της Έλξης – Ηράκλειο Κρήτης | Τριήμερο Σεμινάριο | Δήμητρα Τζιόβα
Υπάρχουν όντως ταυτόχρονες Άπειρες Εκδοχές μας σε Άπειρα Παράλληλα Σύμπαντα; Και πως μπορεί αυτό να μας βοηθήσει να αλλάξουμε την ζωή μας;
Πως να χρησιμοποιήσεις τις ιδιότητες του χωροχρόνου και των 11 Διαστάσεων
για να υλοποιήσεις όλες τις ιδέες σου, να φέρεις αφθονία,
να θεραπεύσεις σωματικά συμπτώματα, και να αλλάξεις τις πεποιθήσεις σου. Γιατί ο Νόμος της Έλξης είναι τελικά Νόμος της “Επίσκεψης/Συντονισμού”.
“Είμαστε Ανώτερα Πνευματικά Όντα, Καθαρή Συνειδητότητα που ερχόμαστε να βιώσουμε εμπειρίες στις κάτω διαστάσεις της ύλης. Η ζωή δεν ‘συμβαίνει’ σε εμάς, Εμείς ‘συμβαίνουμε’ στη ζωή!”
Η 5D Miracles Τεχνική συνδυάζει την Κβαντομηχανική και τον Νόμο της Έλξης.
Χρησιμοποιεί την Μ Θεωρία, δηλαδή τις ιδιότητες του χωροχρόνου, των 11 Διαστάσεων και την ύπαρξη των άπειρων παράλληλων “εκδοχών και φρέιμ” μας για να διδάξει στον οποιοδήποτε πως να αλλάξει το σύστημα των πεποιθήσεων του με πολύ εύκολο και άμεσο τρόπο, και επομένως να του διδάξει έμπρακτα και πρακτικά πως να αλλάξει όλες τις συνθήκες της ζωής του: αυτό που αποκαλούμε την 4Διάστατη “πραγματικότητά” μας. Πολλές φορές η αλλαγή των συνθηκών γίνεται μέσα σε μέρα ή μέρες!….»

Στο ίδιο πρόγραμμα βλέπουμε την ηθοποιό και σκηνοθέτιδα Μαρία Τσαρούχα να παρουσιάζεται ως Δρ. Φυσικών Επιστημών και να παρουσιάζει ένα θέμα με τίτλο «Η αντίληψη της κβαντικής φυσικής ως δράση επάνω στη σκηνή με την θεωρία και μέθοδο Perceptual Acting kai Directing». Ίσως η παρουσίαση αυτή να αναφερόταν σε κάποιες προεκτάσεις της μεθόδου που ανέπτυξε ο Στανισλάβσκι (και υιοθέτησε ο Ελία Καζάν), όμως αν πάμε στις εκδόσεις της ΕΕΦ http://eef.gr/ekdoseis.html , στα επιστημονικά βιβλία , βλέπουμε να φιγουράρει ένα βιβλίο με τίτλο «Pad Μέθοδος ο Συμπαντικός Ηθοποιός» που προφανώς δεν έχει καμία σχέση με την Φυσική. (νεώτερη ενημέρωση 9/12/2019: το βιβλίο βγήκε από την λίστα των επιστημονικών βιβλίων και τοποθετήθηκε σε άλλη λίστα με «Άλλες εκδόσεις)

Σύμφωνα με την παρουσίαση του βιβλίου ΕΔΩ: https://www.politeianet.gr/books/9789609457675-tsaroucha-maria-enosi-ellinon-fusikon-pad-methodos-290307  «…Ψάχνοντας αυτό που ήδη γνωρίζουμε, το βιβλίο εμβαθύνει και εμπλουτίζει τη θεωρία των παράλληλων συμπάντων και της κβαντικής διεμπλοκής παρατηρητή-διεμπλοκής παρατηρητή-παρατηρούμενου, φέρνοντάς την στα μέτρα του ηθοποιού, εισάγοντας τη θεωρία των frames, ως την συγχρονικότητα του ηθοποιού με τους χαρακτήρες του που περιμένουν να αναδυθούν μέσα από το σωστό συντονισμό…» είναι φανερό πως το βιβλίο δεν έχει καμία σχέση με την επιστημονική μέθοδο της φυσικής.

Τελικά οι χάκερς παραβίασαν την ιστοσελίδα της ΕΕΦ ή η ίδια η ΕΕΦ παραβιάζει τους σκοπούς της ύπαρξής της;

Παρακολουθείστε τις σχετικές συζητήσεις ΕΔΩ: Πάλι η ΕΕΦ ντροπιάζει τους φυσικούς! και ΕΔΩ: Επιστημονικότητα και συναδελφικότητα