Ζητούνται ονόματα για δορυφόρους του Πλούτωνα

Ξεκίνησε η online διαδικασία ονοματοδοσίας δύο δορυφόρων του Πλούτωνα

Ο Πλούτων και οι δορυφόροι του

Το 1978 οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι ο μακρινός, παγωμένος Πλούτωνας διέθετε ένα δορυφόρο τον οποίο ονόμασαν Χάροντα. Πέρασαν 27 χρόνια για να εντοπιστούν άλλοι δύο, η Νύχτα και η Υδρα. Ομάδα ερευνητών από το Ινστιτούτο αναζήτησης εξωγήινης ζωής SETI εντόπισε το 2011 και το 2012 άλλα δύο σώματα που κινούνται σε τροχιά γύρω από τον Πλούτωνα.

Η ομάδα των ερευνητών ζητά τώρα από τους φίλους του Διαστήματος να τους βοηθήσουν στην επιλογή των ονομάτων των δύο φεγγαριών. Εφτιαξαν μια λίστα από υποψήφια ονόματα και δημιούργησαν έναν δικτυακό τόπο στον οποίο οι επισκέπτες μπορούν να ψηφίσουν δύο από αυτά. Τα υποψήφια ονόματα σχετίζονται φυσικά με τον μυθικό κόσμο του Πλούτωνα, τον κάτω κόσμο όπου μεταβαίνουν οι ψυχές μετά τον θάνατο. Η λίστα περιέχει ονόματα όπως: Κέρβερος, Αχέροντας, Ορφέας, Περσεφόνη, Υπνος, Ευριδίκη. Με τη βοήθεια των χρηστών του διαδικτύου οι δύο νέοι δορυφόροι Ρ4 και Ρ5 θα αποκτήσουν ονόματα.
tovima.gr – universetoday.com