Εκπλήξεις από την επιφάνεια του αστεροειδούς Bennu

Μετά την ανάλυση του δείγματος, που συλλέχθηκε από το διαστημικό σκάφος OSIRIS-REx της NASA από τον αστεροειδή Bennu τον Οκτώβριο του 2020, οι επιστήμονες διαπίστωσαν κάτι το εκπληκτικό: Το διαστημικό σκάφος θα είχε βυθιστεί στον Bennu, αν δεν χρησιμοποιούσε τους προωθητές του για να αποχωρήσει αμέσως μετά τη συλλογή δείγματος από επιφάνεια του αστεροειδούς. Τα τελευταία ευρήματα σχετικά με τον αστεροειδή Bennu που δημοσιεύθηκαν προχθές – [‘Near-zero cohesion and loose packing of Bennu’s near subsurface revealed by spacecraft contact‘ και ‘Spacecraft sample collection and subsurface excavation of asteroid (101955) Bennu‘], επιβεβαιώνουν τις υποψίες των ερευνητών καθ’ όλη τη διάρκεια της αποστολής OSIRIS-REx, ότι ο Bennu κρύβει πολλές εκπλήξεις.

Αποδεικνύεται ότι τα σωματίδια που συνθέτουν το εξωτερικό του Bennu είναι τόσο χαλαρά συνδεδεμένα μεταξύ τους που αν κάποιος πατούσε στον αστεροειδή θα αισθανόταν πολύ μικρή αντίσταση, σαν να έμπαινε σε έναν χώρο με πλαστικές μπάλες, σαν αυτούς που παίζουν τα μικρά παιδιά στους παιχννιδότοπους. Φαίνεται λοιπόν πως o Bennu δεν είναι ένας συμπαγής βράχος, αλλά διαθέτει πολύ κενό χώρο στην επιφάνειά του.

Δείτε το σχετικό βίντεο:

διαβάστε περισότερα: Surprise – Again! Asteroid Bennu Reveals its Surface is Like a Plastic Ball Pit

Κατηγορίες:ΑΣΤΡΟΦΥΣΙΚΗ, ΔΙΑΣΤΗΜΑ