Νανόπουλος: Πολυσύμπαν (Multiverse) και LHC

Το πείραμα του CERN προετοιμάστηκε για περισσότερο από μία δεκαετία, ενώ για την πραγματοποίησή του απαιτήθηκαν αρκετά δισεκατομμύρια ευρώ. Τι και με ποιον τρόπο μπορεί να μας αποκαλύψει ο Μεγάλος Επιταχυντής Αδρονίων για τη δημιουργία του σύμπαντος και για τα θεμελιώδη φαινόμενα της Φυσικής;
Κεντρικό θέμα αυτής της ομιλίας θα είναι η πιθανή πειραματική διερεύνηση του Πολυσύμπαντος χρησιμοποιώντας τον Μεγάλο Αδρονικό Επιταχυντή (LHC) του CERN. Ο Δημήτρης Νανόπουλος – στο βίντεο που ακολουθεί – παρουσιάζει μερικές καινούργιες ιδέες που ανέπτυξε πρόσφατα με την ομάδα του στο Πανεπιστήμιο του Texas A&M, οι οποίες δίνουν μια πολύ συγκεκριμένη μορφή στην έννοια του Πολυσύμπαντος, δηλαδή της ύπαρξης ίσως και πιο πολλών από 10500 Σύμπαντα, όπως είναι γνωστό από τη θεωρία των Υπερχορδών….

Μια εντελώς νέα ματιά στη φυσική και στο Πολυσύμπαν αναδύεται και το LHC μπορεί να αποτελέσει έναν αναντικατάστατο κρίκο.
Δημήτρης Νανόπουλος: Καθηγητής Φυσικής, Πανεπιστήμιο Texas A&M (ΗΠΑ), Τακτικό Μέλος της Ακαδημίας Αθηνών.

Κατηγορίες:ΚΟΣΜΟΛΟΓΙΑ, LHC