Το συντομότερο κεφάλαιο σε βιβλίο Φυσικής

… περιλαμβάνει μόνο μία πρόταση

Το συναντάμε στο βιβλίο του Joseph Conlon με τίτλο ‘Why String Theory?‘.

Πρόκειται για το 7ο κεφάλαιο που αναφέρεται στην απευθείας πειραματική επαλήθευση της θεωρίας των χορδών:

Αφού λοιπόν δεν υπάρχει καμία άμεση πειραματική απόδειξη για τη θεωρία χορδών, τότε γιατί οι φυσικοί εξακολουθούν να την μελετούν; Γιατί (υπάρχει η) θεωρία των χορδών;
Ο Joe Conlon δίνει την απάντηση στο βιβλίο του, περιγράφοντας ταυτόχρονα με απλό τρόπο την θεωρία των χορδών, μια από τις σπουδαίες θεωρητικές εξελίξεις προς το τέλος του 20ου αιώνα. Χτίστηκε πάνω στις επιτυχίες της φυσικής των στοιχειωδών σωματιδίων και της γενικής σχετικότητας, φιλοδοξώντας να διεισδύσει βαθύτερα στην πραγματικότητα και να αποκαλύψει μια πιο συνεπή και μαθηματικά ισχυρότερη προσέγγιση της λειτουργίας του σύμπαντος.

Κατηγορίες:ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΣΩΜΑΤΙΑ, ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΧΙΟΥΜΟΡ

1. Μια θεωρία που δεν έχει ένα πείραμα που την επιβεβαιώνει δεν έχει μέλλον. Ας υπάρξει κάτι τα λέμε.

2. Η ΓΘ Σχετικότητας, εξακολουθεί να επιβεβαιώνεται τμηματικά, μέχρι και σήμερα.
    Τελευταία επιβεβαίωση πρόβλεψής της, αν δεν απατώμαι, η ανίχνευση βαρυτικών κυμάτων από το LIGO.

Για τη Θεωρία χορδών δεν έχω ιδέα, αλλά στο πεδίο που βρίσκεται, δε στέκει τέτοιου είδους αφοριστική απόρριψη.