Το τέλος του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού

Ο προγραμματισμός της NASA για το μέλλον του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού

Ο Διεθνής Διαστημικός Σταθμός που υπήρξε ένα μοναδικό εργαστήριο προσφέροντας στην ανθρωπότητα τεράστια επιστημονικά, εκπαιδευτικά και τεχνολογικά επιτεύγματα, θα συνεχίσει να λειτουργεί έως το 2030.

Η ‘αποστρατεία’ του προγραμματίζεται να συμβεί τον Ιανουάριο του 2031. Σταδιακά θα τεθεί εκτός τροχιάς και στη συνέχεια θα κάνει ελεγχόμενη «βουτιά» σε μια απόμερη περιοχή του Νότιου Ειρηνικού Ωκεανού, πέριξ του λεγόμενου Σημείου Νέμο, που έχει αποκληθεί «διαστημικό κοιμητήριο», επειδή έχει υποδεχθεί κατά καιρούς και άλλες διαστημοσυσκευές που έφθασαν στο τέλος της ζωής τους. Αυτό περιλαμβάνει το ανανεωμένο σχέδιο για τον ISS της Αμερικανικής Διαστημικής Υπηρεσίας(NASA), που δόθηκε στη δημοσιότητα

Στο μεταξύ, έως το τέλος της δεκαετίας του 2020, αναμένεται να έχει δημιουργηθεί ένας άλλος διαστημικός σταθμός -ή και δύο- με τη συμμετοχή του ιδιωτικού τομέα ή και υπό τον πλήρη έλεγχό του. Η NASA σχεδιάζει να αγοράζει χρόνο σε αυτούς τους εμπορικούς διαστημικούς σταθμούς, προκειμένου να συνεχίσει τα πειράματα μικροβαρύτητας, βιοϊατρικής έρευνας, ανάπτυξης τεχνολογιών, εξοικείωσης των αστροναυτών της με το διάστημα κ.α.

Η NASA έχει υπογράψει ήδη συμφωνίες με τρεις αμερικανικές εταιρείες, σύμφωνα με το πρακτορείο UPI, για να αναπτύξουν τους νέους διαστημικούς σταθμούς: πρόκειται για τις Blue Origin (συμβόλαιο 130 εκατ. δολ.), Nanoracks (160 εκατ. δολ.) και Northrop Grumman Systems (126 εκατ. δολ.).

πηγή: https://www.amna.gr/home/article/620586/NASA-To-2031-o-Diethnis-Diastimikos-Stathmos-tha-boutixei-ston-Notio-Eirinikohttps://www.nasa.gov/feature/nasa-provides-updated-international-space-station-transition-plan

Κατηγορίες:ΔΙΑΣΤΗΜΑ, ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ

1. Δυστυχώς εμπορευματοποιείται και το Διάστημα. Για να γίνει ένα επιστημονικό πείραμα θα χρειάζεται την άδεια του Ιδιώτη.

2. <<Για να γίνει ένα επιστημονικό πείραμα θα χρειάζεται την άδεια του Ιδιώτη.>>. Και λοιπόν; Που είναι το πρόβλημα; Το κρατικοδίαιτο δημόσιο που λέγεται NASA τι παραπάνω προσφέρει από τον Έλον Μασκ;

Reply ↓

• Το κρατικοδίαιτο δημόσιο υπόκειται στον έλεγχο του κράτους το οποίο (κράτος) ελέγχεται από την εκλεγμένη κυβέρνηση. Ο ιδιώτης ενδιαφέρεται μόνο για τα κέρδη του και δεν ελέγχεται από κανέναν.

3. Φίλε Michael, η κυβέρνηση δεν εκλέγεται, διορίζεται από τον εκλεγέντα πρόεδρο και αποτελείται από διορισμένους (τυπικά από τον πρόεδρο) managers όπως πετρελαιάδες, μεγαλογαιοκτήμονες, στελέχη εταιρειών, βιομηχάνους, στρατηγούς κλπ. Το ποιος ελέγχει ποιον και πως, άστο καλύτερα. Όσο για τη NASA,, είναι εδώ και χρόνια ανίκανη να στέλνει με δικά της μέσα κόσμο στον ISS. Αφού για μεγάλο χρονικό διάστημα υποχρεώθηκε στους κακούς Ρώσους, τώρα στηρίζεται αποκλειστικά στον Μασκ. Το διάστημα έχει ήδη ιδιωτικοποιηθεί.