Ήχοι από τον πλανήτη Άρη

Το Perseverance είναι το πρώτο διαστημόπλοιο που καταγράφει ήχους από τον Άρη.

Οι θέσεις των μικροφώνων στο διαστημικό όχημα Perseverance

Τα δύο μικρόφωνα του διαστημικού οχήματος Perseverance κατέγραψαν σχεδόν πέντε ώρες με ήχους: από ριπές ανέμου στον Άρη, από τους τροχούς, του κινητήρα του οχήματος, τις κινήσεις του ρομποτικού του χεριού, τον ήχο από το πέταγμα του ελικοπτέρου Ιngenuity κ.α. Αυτοί οι ήχοι επιτρέπουν στους επιστήμονες και στους μηχανικούς να βιώσουν τον Κόκκινο Πλανήτη και τον έλεγχο του Perseverance με έναν εντελώς νέο τρόπο.

Για παράδειγμα, από τα μικρόφωνα οι μηχανικοί μπορούν να ακούσουν τον κινητήρα του διαστημικού οχήματος και την κίνηση των τροχών του, κάτι που τους βοηθάει στην συντήρησή του οχήματος. Ή εξετάζοντας τον ήχο του του ελικοπτέρου οι ερευνητές απέρριψαν δύο από τα τρία μοντέλα που αναπτύχθηκαν σχετικά με την διάδοση του ήχου στο Άρη, συμπεραίνοντας ότι ο ήχος στον Άρη διαδίδεται πολύ πιο μακριά από ό,τι νομίζαμε.

Ακούστε τους ήχους από τον Άρη που κατέγραψαν τα μικρόφωνα του διαστημικού οχήματος της NASA, Perseverance (στο 2:36 ακούγεται το ελικοπτεράκι Ιngenuity).

διαβάστε περισσότερα: https://mars.nasa.gov/news/9057/hear-sounds-from-mars-captured-by-nasas-perseverance-rover/