Η «Επιμονή» απλώνει το ρομποτικό χέρι της στην επιφάνεια του Άρη

Το διαστημικό σκάφος Perseverance (Επιμονή) χρησιμοποίησε την κάμερα WATSON (Wide Angle Topographic Sensor for Operations and eNgineering) που βρίσκεται στο άκρο του ρομποτικού χεριού της, ως τμήμα του όργανου SHERLOC (Scanning Habitable Environments with Raman and Luminescence for Organics and Chemicals). Στην εικόνα που ακολουθεί βλέπουμε την κάμερα να εστιάζει δοκιμαστικά στο αρεινό έδαφος στις 10 Μαΐου 2021, την 78η Aρειανή ημέρα (sol) παραμονής του Perseverance στην επιφάνεια του κόκκινου πλανήτη.

Η NASA μας ενημερώνει ότι μετά τις πτήσεις του ελικοπτέρου της, η «Επιμονή» άρχισε τις έρευνές της τραβώντας αρκετές φωτογραφίες του εδάφους και των βράχων του Άρη.

Ο βασικός στόχος της αποστολής είναι η διερεύνηση της αρχαίας λίμνης στον κρατήρα Jezero, στην οποία είναι πιθανό κατά το παρελθόν να αναπτύχθηκε μικροβιακή ζωή.

διαβάστε περισσότερα: https://mars.nasa.gov/news/8944/perseverances-robotic-arm-starts-conducting-science/