Ένα τρομακτικό πρόσωπο μας παρακολουθεί από μακριά

Η ομάδα που διαχειρίζεται το διαστημικό τηλεσκόπιο Humble της NASA αποφάσισε να γιορτάσει το Halloween δημοσιοποιώντας μια τρομακτική φωτογραφία από το διάστημα.

Στην φωτογραφία που λήφθηκε στις 19 Ιουνίου 2019 από το διαστημικό τηλεσκόπιο Hubble καταγράφεται η σύγκρουση δυο γαλαξιών. Το σύστημα των δυο γαλαξιών που απέχει 704 εκατομμύρια έτη φωτός από τη Γη, είναι γνωστό στους αστρονόμους ως Arp-Madore 2026-424 (AM 2026-424).

To τηλεσκόπιο Hubble φωτογράφισε αυτούς τους γαλαξίες στις 19 Ιουνίου 2019 και πριν από λίγες μέρες ανέβασε την φωτογραφία στο Twitter, με αφορμή τη «στοιχειωμένη» επέτειο του Halloween.

Το σύστημα αυτό ονομάζεται Arp-Madore 2026-424 και συμβαίνει 704 εκατομμύρια έτη φωτός μακριά.
Tα «φωτεινά μάτια» που διακρίνονται είναι τα κέντρα των δύο γαλαξιών.  Η σύγκρουση έχει ωθήσει και τεντώσει τους δίσκους αερίων, μεσοαστρικής ύλης και των άστρων των γαλαξιών προς τα έξω, διαμορφώνοντας τα χαρακτηριστικά «μύτης» και «προσώπου» του συστήματος.

πηγή: https://www.in.gr/2019/10/31/tech/nasa-anakalypse-sygkrousi-galaksion-pou-thymizei-tromaktiko-prosopo/https://www.spacetelescope.org/news/heic1919/?utm_source=Twitter&utm_medium=social&utm_campaign=SocialSignIn