Ανακάλυψαν τον ένατο πλανήτη;

Planet-9-Art-NEWS-WEB

Καλλιτεχνική απεικόνιση του νέου πλανήτη. Θεωρείται παρόμοιος με τους πλανήτες Ουρανό και Ποσειδώνα.

Oι ερευνητές Konstantin Batygin και Mike Brown του Caltech βρήκαν αποδείξεις ύπαρξης ενός νέου πλανήτη γίγαντα στο ηλιακό μας σύστημα [EVIDENCE FOR A DISTANT GIANT PLANET IN THE SOLAR SYSTEM]. Ο πλανήτης που οι επιστήμονες ονομάζουν προς το παρόν πλανήτη εννέα, έχει μάζα τουλάχιστον 10 φορές μεγαλύτερη από τη Γη και κινείται σε απόσταση 20 φορές μεγαλύτερη από αυτή του πλανήτη Ποσειδώνα. Ο πλανήτης εννέα χρειάζεται 10000 με 20000 χρόνια για μια πλήρη περιστροφή γύρω από τον Ήλιο.

Tα 6 πιο απομακρυσμένα γνωστά αντικείμενα του ηλιακού μας συστήματος με τροχιές πέρα από τον Ποσειδώνα και η τροχιά του πλανήτη εννέα.

Η ανακάλυψη έγινε μέσα από μαθηματικά μοντέλα και προσομοιώσεις σε ηλεκτρονικό υπολογιστή, χωρίς ο πλανήτης να έχει παρατηρηθεί άμεσα. Όταν ο πλανήτης διέρχεται από το περιήλιό του θα μπορούσε εύκολα να παρατηρηθεί από τα τηλεσκόπια, ενώ όταν βρίσκεται στο πιο απομακρυσμένο μέρος της τροχιάς του, θα μπορούσε εντοπιστεί μόνο από μεγάλα τηλεσκόπια, π.χ. W. M. Keck και Subaru.
planet9
Ο Mike Brown, που υπογράφει την εργασία σχετικά με την ύπαρξη του νέου πλανήτη, είχε ανακαλύψει το 2005 την Έριδα, ένα αντικείμενο με το μέγεθος του Πλούτωνα. Το γεγονός αυτό έπαιξε σημαντικό ρόλο στην καθαίρεση του Πλούτωνα από το κλαμπ των πλανητών και στη συνέχεια ο Brown έγραψε το βιβλίο «How I Killed Pluto» .  Ο άνθρωπος λοιπόν που «σκότωσε» τον Πλούτωνα φαίνεται πως ανακάλυψε τον «αντικαταστάτη» του …

δείτε το σχετικό βίντεο:

διαβάστε περισσότερα εδώ: www.caltech.edu

1. Περιφέρεται γύρω από τον ήλιο όχι περιστρέφεται, περιστρέφεται λέμε γύρω από τον αξονα

2. Ο ηλιος δεν ειναι αξονας της περιστροφης της τροχιας;

3. Η ιδέα της ύπαρξης ενός σώματος με μάζα συγκρίσιμη με αυτήν του Ποσειδώνα σε μεγάλη απόσταση από τον Ήλιο δεν είναι νέα. Κυκλοφορεί για δέκα περίπου χρόνια, και οφείλεται τόσο σε «πειραματικούς» λόγους (παρατήρηση σωμάτων σε αποστάσεις ~100 AU) όσο και σε «θεωρητικούς» (αποτελέσματα προσομοιώσεων). Σχετικές πληροφορίες μπορεί να βρει κανείς στα ακόλουθα άρθρα: