«Νέοι Ορίζοντες» μετά τον Πλούτωνα

Posted on 19/07/2015

CKSGauyWUAUVPXOΤο διαστημικό σκάφος New Horizons είναι έτοιμο για τον επόμενο προορισμό του, μετά τον Πλούτωνα. Οι επιστήμονες της NASA εντόπισαν τρεις πιθανούς στόχους που θα μπορούσε να παρατηρήσει στη ζώνη Kuiper.

Ο πιθανότερος στόχος ονομάζεται ΡΤ1 και το New Horizons θα μπορούσε να τον προσεγγίσει το 2018 ή 2019.

Οι τρεις πιθανοί στόχοι απέχουν περίπου 1 δισεκατομμύριο μίλια από τον Πλούτωνα. Το φθινόπωρο το σκάφος «Νέοι Ορίζοντες» θα βάλει μπρος τη μηχανή του για να εξερευνήσει ακόμα έναν παγωμένο κόσμο.

beyond-plutoΤα αντικείμενα που βρίσκονται στην ζώνη Kuiper είναι μικρά και δύσκολο να εντοπιστούν από τα επίγεια τηλεσκόπια. Οι επιστήμονες χρησιμοποίησαν το τηλεσκόπιο Hubble για να προσδιορίσουν τους 3 πιθανούς στόχους (Potential Τargets). Ο πιο κοντινός είναι γνωστός ως PT1.kuiper-beltΠόσο μεγάλο είναι το ΡΤ1; Πρόκειται για αστεροειδή εύρους περίπου 30 μιλίων, έναν από τους μεγαλύτερους αστεροειδείς της ζώνης Kuiper, που στην παρακάτω εικόνα συγκρίνεται με το Μανχάταν:πτ1Πηγές: http://graphics.latimes.com/new-horizons-future/ – NASA EPA, John Hopkins University Applied Physics Laboratory. Design by Priya Krishnakumar and Kyle Kim.

Ετικέτα: ,