Σήμερα είναι τα γενέθλια του Stephen Hawking

Posted on 08/01/2014

Professor Stephen Hawking

O Stephen Hawking γεννήθηκε στις 8 Ιανουρίου 1942

«Γεννήθηκα στις 8 Ιανουαρίου 1942, ακριβώς τριακόσια χρόνια μετά το θάνατο του Γαλιλαίου. Υπολογίζω, ωστόσο, ότι την ίδια ημέρα ήρθαν στον κόσμο και άλλα, περίπου διακόσιες χιλιάδες μωρά. Δεν ξέρω αν κάποιο από αυτά ενδιαφέρθηκε αργότερα για την αστρονομία.(…)

hawking_photo

Στην αγκαλιά της μητέρας του

(…) Έζησα μια πλήρη και ικανοποιητική  ζωή. Πιστεύω ότι τα άτομα με ειδικές ανάγκες πρέπει να επικεντρώνονται σ’ αυτά που δεν τα εμποδίζει η αναπηρία τους να κάνουν, και όχι να λυπούνται γι’ αυτά που δεν μπορούν. Προσωπικά εγώ, κατάφερα να κάνω περισσότερα απ’ όσα ήθελα. Έχω ταξιδέψει σχεδόν σε όλο τον κόσμο (…)
Έχω βρεθεί στον βυθό της θάλασσας με υποβρύχιο, ψηλά στον αέρα με αερόστατο, σε μια πτήση μηδενικής βαρύτητας, και έχω κλείσει θέση για ταξίδι στο διάστημα με τη Virgin Galactic.

Η πρώιμη εργασία μου έδειξε πως η κλασική γενική σχετικότητα κατέρρεε πάνω σε μοναδικότητες, κατά τη Μεγάλη Έκρηξη και στις μαύρες τρύπες. Η μεταγενέστερη εργασία μου κατέδειξε πως μπορεί η κβαντική θεωρία να προβλέψει τι συμβαίνει στην αρχή και στο τέλος του χρόνου. Ήταν μια ένδοξη εποχή για να ζεις και να κάνεις έρευνα στη θεωρητική φυσική. Θεωρώ τον εαυτό μου ευτυχή, αν έχω προσθέσει ένα λιθαράκι στην κατανόησή μας για το σύμπαν.»

απόσπασμα από το βιβλίο: «Stephen Hawking – Το χρονικό της ζωής μου», Εκδόσεις Τραυλός