Ανακαλύφθηκε ο πρώτος μετεωρίτης σε άλλον πλανήτη

Το μεταλλικό "υπόλοιπο" του μετεωρίτη που ανακάλυψε το διαστημικό ρόβερ Opportunity. Ονομάστηκε "Heat Shield Rock"

Το μεταλλικό «υπόλοιπο» του μετεωρίτη που ανακάλυψε το διαστημικό ρόβερ Opportunity. Ονομάστηκε «Heat Shield Rock»

Το διαστημικό ρόβερ Opportunity ανακάλυψε έναν μετεωρίτη από σίδηρο – τον πρώτο μετεωρίτη που εντοπίζεται σε άλλον πλανήτη (αν αγνοήσουμε το εύρημα του άλλου διαστημικού ρόβερ Curiosity).
Έχει το μέγεθος μιας μπάλας του μπάσκετ, και συνίσταται κυρίως από σίδηρο και νικέλιο, σύμφωνα με τα φασματόμετρα του ρόβερ. Μόνο ένα μικρό κλάσμα από τους μετεωρίτες που έπεσαν στη Γη έχουν τόσο μεγάλη περιεκτικότητα σε μέταλλα.

Το Opportunity έχει διανύσει στην επιφάνεια του Άρη μια συνολική απόσταση 2,1 χιλιομέτρων. Παρά το γεγονός ότι ολοκλήρωσε με επιτυχία την αρχική του αποστολή στον Άρη, η NASA επέκτεινε την αποστολή του, όπως έγινε και με το διαστημικό ρόβερ Spirit, το οποίο έχει διανύσει στον Άρη την απόσταση ρεκόρ των 4,05 χιλιομέτρων.
πηγή: mars.nasa.gov

Κατηγορίες:ΔΙΑΣΤΗΜΑ

Ετικέτες: , , ,

1. “ρόβερ”= περιπλανητής. “Σπίριτ”= Πνεύμα. “Κιουριόσιτι”= Περιέργεια. “ΝΑΣΑ”= Εθνική Διαχείριση Αεροναυτικής και Διαστήματος (ΕΔΑΔ).

Δεν είναι δύσκολο να μεταφράσετε στα ελληνικά τις λέξεις.