Εξαιρείται το μάθημα της Φυσικής από την αξιολόγηση;

Η συστηματική υποβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής αναδεικνύεται και από τα αποκρουστικά θέματα στα οποία εξασκούνται οι μαθητές Γ’ Λυκείου για να επιτύχουν στις πανελλαδικές εξετάσεις

Επειδή το συνονθύλευμα που διδάσκεται στα Γυμνάσια και Λύκεια ως Φυσική, σύμφωνα με την περιορισμένη ύλη των απαρχαιωμένων αναλυτικών προγραμμάτων και τις ‘συγκολλήσεις’ βιβλίων που γράφτηκαν τον περασμένο αιώνα, δεν έχει καμία σχέση με την συναρπαστικότερη όλων των επιστημών, την Φυσική, υπάρχουν προτάσεις ώστε το μάθημα αυτό να μην λαμβάνεται υπόψιν στις διαδικασίες αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.

Πράγματι θα ήταν άδικο οι φυσικοί που διδάσκουν στην μέση εκπαίδευση να αξιολογούνται, όσον αφορά την διδακτική τους επάρκεια, σε κάτι που υποβαθμίζεται συστηματικά τα τελευταία χρόνια και σε ποιότητα και σε ποσότητα. Έτσι, μέχρι να απαλειφθεί το μάθημα της Φυσικής, από το ωρολόγιο πρόγραμμα, υπάρχουν σκέψεις ώστε οι φυσικοί (ΠΕ04.01) να αξιολογούνται μέσα από την διδασκαλία των σχετικών μαθημάτων Χημείας, Βιολογίας, Γεωγραφίας ή διαμέσου του νέου κενοτόμου θεσμού των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων.

Περιμένοντας τις εξελίξεις επί του θέματος ας μελετήσουμε τον οδηγό σχετικά με την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ΕΔΩ: http://iep.edu.gr/images/axiologisi/odigos_axiologisis_sept_2021_v5.pdf