Από την Αρχή στο Τέλος του Σύμπαντος, μια Σύντομη Ιστορία

Posted on 07/07/2018

Την Τρίτη 10 Ιουλίου 2018 στις 20:30 στο λόφο Νυμφών, o Σταύρος Κατσανέβας, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Paris Diderot και διευθυντής του Ευρωπαϊκού Παρατηρητηρίου Βαρύτητας EGO/Virgo, θα δώσει ομιλία με τίτλο: «Από την Αρχή στο Τέλος του Σύμπαντος, μια Σύντομη Ιστορία….», όπου αφού παρουσιάσει τι γνωρίζουμε για την αρχή και την εξέλιξη του Σύμπαντος, θα συζητήσει με βάση τις σημερινές μας γνώσεις, το μέλλον του Σύμπαντος και των κοσμικών δομών που περιέχει, έως περίπου δέκα στην εκατοστή χρονιά… Παράλληλα, θα προσπαθήσει να εξετάσει το μέλλον και τις πιθανότητες διατήρησης της διανόησης, ανθρώπινης η μη, έως το «τέλος» του χρόνου. Η ομιλία βασίζεται σε γνώσεις, πειραματικά επιβεβαιωμένες, αλλά η προβολή στο μέλλον έχει προφανείς αβεβαιότητες οι οποίες θα συζητηθούν.

(νεώτερη ενημέρωση)
Σας ενημερώνουμε ότι η προγραμματισμένη για την Τρίτη 10 Ιουλίου 2018 ομιλία του κ. Σταύρου Κατσανέβα με τίτλο «Από την Αρχή στο Τέλος του Σύμπαντος, μια Σύντομη Ιστορία….» δεν θα πραγματοποιηθεί. Την ίδια μέρα στις 20:30, ο Διευθυντή του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών και καθηγητή Αστρονομίας στο Α.Π.Θ. κ. Μανώλης Πλειώνης θα δώσει ομιλία ανοιχτή στο κοινό με τίτλο «Οι βάσεις της σύγχρονης κοσμολογικής θεώρησης».