Είναι αυτό το «καρούμπαλο» νέο σωματίδιο;

Το προηγούμενο διάγραμμα του πειράματος ATLAS σε σύγκριση με το διάγραμμα δεδομένων του πειράματος CMS. Η ενέργεια των 600, 700 και 800 GeV καθορίζονται από τις μπλε κατακόρυφες γραμμές. Στην περιοχή αυτή εμφανίζεται αυξημένη η παραγωγή δυο φωτονίων πίσω από την οποία μπορεί να κρύβεται το μυστηριώδες νεό σωματίδιο.

Στο παραπάνω διάγραμμα βλέπουμε το «καρούμπαλο» που έδωσε το πείραμα ΑTLAS σε σύγκριση με το διάγραμμα δεδομένων του πειράματος CMS. Οι ενέργειες των 600, 700 και 800 GeV καθορίζονται από τις μπλε κατακόρυφες γραμμές. Στην περιοχή αυτή εμφανίζεται αυξημένη η παραγωγή δυο φωτονίων πίσω από την οποία μπορεί να κρύβεται το μυστηριώδες νέο σωματίδιο.

Στο βίντεο που ακολουθεί, ο David Kaplan θεωρητικός φυσικός υψηλών ενεργειών στο πανεπιστήμιο Johns Hopkins, αναφέρεται στο περίεργο σήμα που ανιχνεύθηκε πέρυσι στον Μεγάλο Επιταχυντή Αδρονίων (LHC), στο CERN. Στην ενεργειακή περιοχή των 750 MeV όπου εμφανίζεται μια αυξημένη παραγωγή ζεύγους φωτονίων πίσω από την οποία ίσως να κρύβεται ένα νέο σωματίδιο. Περιμένουμε την επιβεβαίωση (άρα νέα φυσική) ή την απόρριψη από τις νέες μετρήσεις που ξεκίνησαν ήδη στον LHC.

Κατηγορίες:ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΣΩΜΑΤΙΑ, LHC