Αυξάνεται η εξεταστέα ύλη στo μάθημα της φυσικής

Posted on 01/04/2016

oerstedΗ ηγεσία του υπουργείου παιδείας, έστω και αργά, συνειδητοποίησε ότι οι μαθητές που φέτος τελειώνουν το Λύκειο, δεν έχουν διδαχθεί ούτε ηλεκτρομαγνητισμό , ούτε τον νόμο της βαρύτητας , ούτε αστρονομία.

newton_lawΓια να καλύψει λοιπόν τα κενά των μαθητών, εφόσον καταργήθηκε και το μάθημα φυσικής γενικής παιδείας από την τρίτη Λυκείου, αποφάσισε να συνδέσει την πλατφόρμα του ψηφιακού σχολείου με το επιστημονικό τμήμα του ιστότοπου zougla.gr.

Έτσι οι μαθητές στους δυο τελευταίους μήνες της σχολικής περιόδου, θα πρέπει να παρακολουθούν τις επιστημονικές εκπομπές που προβάλλονται σ’ αυτόν τον ιστότοπο, για να συμπληρώσουν τα κενά που δημιούργησε το πρόγραμμα σπουδών 2015-16 – αλλά και τα προγράμματα σπουδών των προηγούμενων ετών.

Σε κάποιες από αυτές τις επιστημονικές εκπομπές οι μαθητές θα πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή διότι το περιεχόμενό τους θα συμπεριλαμβάνεται στην εξεταστέα ύλη του Ιουνίου. Όπως για παράδειγμα η εκπομπή με θέμα την «γεννήτρια που μετατρέπει τη βαρυτική ενέργεια σε ηλεκτρική» και την «γεννήτρια που μετατρέπει τη ροή του νερού στους σωλήνες της ΕΥΔΑΠ σε ηλεκτρική ενέργεια»:

Η κενοτόμα αυτή μέθοδος διδασκαλίας εξ’ αποστάσεως υποστηρίχθηκε και από την εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και από επιστημονικούς φορείς, δεδομένου ότι με αυτόν τον τρόπο η φυσική δεν είναι η εφαρμογή ενός ξερού μαθηματικού τύπου στον πίνακα αλλά έρχεται κοντά στον μαθητή μέσω της πειραματικής επίδειξης-απόδειξης των φυσικών νόμων.