Που βρίσκεται το διαστημικό σκάφος Juno;

Posted on 10/01/2016

Mission_Juno_Jan_8Στις 8 Ιανουαρίου απείχε από τη Γη περίπου 735 εκατομμύρια χιλιόμετρα. Ο χρόνος που απαιτείται για να φτάσουν σε μας τα ραδιοσήματα που εκπέμπει το σκάφος είναι περίπου 42 λεπτά.

Από την αρχή του ταξιδιού του (δείτε: Η εκτόξευση του Juno), έχει διανύσει 2,73 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα (ή 18,23 αστρονομικές μονάδες) και χρειάζεται να διανύσει άλλα 104 εκατομμύρια χιλιόμετρα (0,7 αστρονομικές μονάδες) για να μπει σε τροχιά γύρω από το Δία.

Το Juno κινείται με ταχύτητα 25 χιλιόμετρα ανά δευτερόλεπτο ως προς τη Γη, 7,6 km/s ως προς τον Ήλιο και 5,4 km/s ως προς τον Δία. Το διαστημικό σκάφος είναι προγραμματισμένο να φτάσει στον γιγάντιο αέριο πλανήτη στις 4 Ιουλίου 2016.

Η πλησιέστερη προσέγγιση του Juno αναμένεται να είναι μόλις 5000 χιλιόμετρα πάνω από τα νέφη του Δία. Δηλαδή, αν ο πλανήτης είχε το μέγεθος μιας μπάλας του μπάσκετ τότε η αντίστοιχη απόσταση θα ήταν περίπου 0,8 εκατοστά από την επιφάνεια της μπάλας…Η εξερεύνηση του Δία από τη διαστημική αποστολή Junowww.missionjuno.swri.edu