Δεν κινδυνεύει η Γη από αστεροειδή

… σύμφωνα με τη NASA

asteroid_chicxulubΜία φήμη που κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο, περί τεράστιου διαστημικού βράχου ο οποίος πρόκειται να πέσει στη Γη τον Σεπτέμβριο, διογκώθηκε σε τέτοιο σημείο ώστε να κερδίσει την προσοχή της NASA, η οποία εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση με την οποία διαψεύδει ότι το τέλος του κόσμου επίκειται.

Σύμφωνα με την φήμη, η σύγκρουση του αστεροειδούς με τον πλανήτη μας τοποθετείται ανάμεσα στην 15η και την 28η Σεπτεμβρίου, κοντά στο Πουέρτο Ρίκο, προκαλώντας τεράστιες καταστροφές στις ακτές του Ατλαντικού των Ηνωμένων Πολιτειών και του Μεξικού, καθώς και στην Κεντρική και Νότια Αμερική.

Στην ανακοίνωση της NASΑ, o Paul Chodas, Διευθυντής της αρμόδιας Υπηρεσίας, υπογραμμίζει ότι «δεν υπάρχει καμία επιστημονική βάση – ούτε ίχνος απόδειξης – ότι ένας αστεροειδής ή οποιοδήποτε άλλο ουράνιο αντικείμενο θα πέσει στη Γη σε αυτό το χρονικό διάστημα».

Οι πιθανότητες μιας σύγκρουσης με κάποιον από τους γνωστούς αστεροειδείς στα επόμενα 100 χρόνια είναι λιγότερες από μία στις 10.000, υποστηρίζει η NASA.

Δεν είναι η πρώτη φορά που το τέλος του κόσμου έρχεται στο διαδίκτυο αλλά για πρώτη φορά μία τέτοια φήμη διαψεύδεται επισήμως. «Δεχόμεθα συνεχώς τηλεφωνήματα και e-mail και σε λίγο μπαίνει ο Σεπτέμβριος» δήλωσε εκπρόσωπος της NASA. «Μερικές από αυτές τις φήμες αποκτούν υπερβολικό μέγεθος και γι’ αυτό θεωρήσαμε ότι ήταν καλή ιδέα να εκδώσουμε την διάψευση…»

1 reply

1. Είναι φανερό πως η είδηση ήταν «μούφα». Αν υπάρχει αβεβαιότητα ΔΥΟ εβδομάδων για τη στιγμή της πρόσκρουσης, τότε πώς γνωρίζουμε σε ποια (περιστροφική) θέση του εικοσιτετραώρου θα βρίσκεται η Γη, ώστε να γνωρίζουμε ότι ο αστεροειδής θα «πέσει» στο Πουέρτο Ρίκο;