«Ξύπνησε» ο εξερευνητής του Πλούτωνα …

Posted on 07/12/2014

… και της ζώνης Kuiper

Μετά από ένα ταξίδι 9 ετών το διαστημικό σκάφος της NASA New Horizons «ξύπνησε από τη χειμερία νάρκη» σύμφωνα με την ανακοίνωση της NASA στο twitter:

Στις εικόνες που ακολουθούν βλέπουμε την θέση του διαστημικού σκάφους New Horizons στο πλανητικό μας σύστημα:
nhov20141201_0155nhsv20141201_0155Με την ενεργοποίηση του διαστημικού σκάφους New Horizons, που εκτοξεύτηκε από τη Γη το 2006, αρχίζει μια άνευ προηγουμένου αποστολή, με στόχο την μελέτη του παγωμένου νάνου πλανήτη Πλούτωνα, αλλά και της περιοχής που βρίσκεται κοντά του, την ζώνη Kuiper. Τα ραδιοσήματα επικοινωνίας των «Νέων Οριζόντων» με τη Γη, που διαδίδονται με την ταχύτητα του φωτός, χρειάζονται 25 λεπτά για να φτάσουν στη Γη.

Διαβάστε σχετικά:
1. Γιατί ο Πλούτωνας δεν θεωρείται πλανήτης
2. Ανακαλύφθηκε ο πέμπτος δορυφόρος του Πλούτωνα

Η ζώνη Kuiper είναι ένας δακτύλιος από παγωμένα σώματα που βρίσκονται σε τροχιά γύρω από τον ήλιο πέρα από τον Ποσειδώνα, υπολείμματα από τον σχηματισμό του ηλιακού συστήματος πριν από 4,6 δισεκατομμύρια χρόνια. Στη ζώνη Kuiper έχουν βρεθεί πάνω από 1000 νάνοι πλανήτες. Σύμφωνα με τους υπεύθυνους της αποστολής η παρατήρηση του Πλούτωνα και των δορυφόρων του θα αρχίσει στις 15 Ιανουαρίου.