Bίντεο: η τροχιά του κομήτη ISON

he Ultraviolet/Optical Telescope aboard NASA's Swift imaged comet ISON (center) on Jan. 30, when it was located about 3.3 degrees from the bright star Castor in the constellation Gemini

O κομήτης ISON (στο κέντρο) όπως τον «είδε» το διαστημικό τηλεσκόπιο της ΝASA Swift στις 30 Ιανουαρίου 2013

Ο κομήτης C/2012 S1 ISON ανακαλύφθηκε στις 21 Σεπτεμβρίου από το κατοπτρικό τηλεσκόπιο 15,7 ιντσών του ISON (International Scientific Optical Network) στη Ρωσία.

Ο κομήτης θα είναι ορατός με γυμνό μάτι τον Οκτώβριο του 2013. Ο ISON θα μπορούσε να καταταχθεί ως ένας από τους φωτεινότερους κομήτες των τελευταίων δεκαετιών, όταν θα κάνει το κοντινό του πέρασμα από τον Ήλιο στα τέλη Νοεμβρίου του 2013.

Στο βίντεο που ακολουθεί βλέπουμε την τροχιά του κομήτη από την είσοδό του στο εσωτερικό του ηλιακού μας συστήματος μέχρι και την έξοδό του από αυτό, από διάφορες οπτικές γωνίες.

nasa.gov