Το ημερολόγιο μιας διαστημικής κολοκυθιάς

Posted on 04/04/2012

=================================================
(νεώτερη ενημέρωση 8-10-2015)

Το πρώτο διαστημικό μαρούλι

iss044e033362-veggie1_1

Το διαστημικό μαρούλι

Η NΑSA ανακοίνωσε πως αστροναύτες του Διεθνούς Διαστημικού Σταθμού είναι έτοιμοι να φάνε για πρώτη φορά μαρούλι το οποίο αναπτύχθηκε στο διάστημα. Το συγκεκριμένο μαρούλι φυτεύτηκε πριν από 15 μήνες και αναπτύχθηκε με τη χρήση ειδικού φωτισμού LED, κόκκινου, πράσινου και μπλε χρωματισμού.

Η NASA σχεδιάζει την μελλοντική  καλλιέργεια τροφίμων  σε διαστημόπλοια και σε άλλους πλανήτες, ως συμπλήρωμα διατροφής για τους αστροναύτες. Νωπά τρόφιμα, όπως τα λαχανικά, παρέχουν τις απαραίτητες βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά απαραίτητα στην μακρόχρονη παραμονή στο διάστημα

Η NASA σχεδιάζει την μελλοντική καλλιέργεια τροφίμων σε διαστημόπλοια και σε άλλους πλανήτες, ως συμπλήρωμα διατροφής για τους αστροναύτες. Τα νωπά τρόφιμα, όπως τα λαχανικά, παρέχουν τις απαραίτητες βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά, απαραίτητα στην μακρόχρονη παραμονή στο διάστημα

Οι αστροναύτες θα απολυμάνουν το πρώτο διαστημικό μαρούλι με τη χρήση κιτρικού οξέως, πριν το φάνε, ενώ ένα τμήμα του μαρουλιού θα συσκευαστεί, θα ψυχθεί και θα αποσταλεί για αναλύσεις σε εργαστήρια στη γη.

www.nasa.gov
==============================================
Το ημερολόγιο μιας διαστημικής κολοκυθιάς (4/4/2012)

Μια κολοκυθιά βρίσκεται σε τροχιά γύρω από τη Γη μέσα στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Αποτελεί μέρος των πειραμάτων της «διαστημικής γεωπονικής» που εξετάζει την ανάπτυξη φυτών που χρειάζονται μικρές ποσότητες νερού και θρεπτικών συστατικών.
Η κολοκυθιά έχει ημερολόγιο και περιγράφει τα «συναισθήματά» της σε τακτά χρονικά διαστήματα σε πρώτο πρόσωπο: «….άκουσα ότι είμαστε μέσα σε ένα διαστημόπλοιο σε τροχιά γύρω από τη Γη και μέλη μιας σημαντικής διαστημικής αποστολής….».
 Ο γραμματέας της κολοκυθιάς που καταγράφει το ημερολόγιο είναι ο αστροναύτης του Διαστημικού Σταθμού Don Petit.
Διαβάστε το ημερολόγιο ΕΔΩ