Εξωγήινη μορφή ζωής σε μετεωρίτη

Είναι αυτό μια μορφή εξωγήινης ζωής; Τέτοια βακτήρια έχουν βρεθεί απολιθωμένα σε μετεωρίτες!

Ένας επιστήμονας της NASA πιστεύει ότι έχει ανακαλύψει μια εξωγήινη μορφή ζωής, η οποία μπορεί να μας δείξει το πώς η ζωή ξεκίνησε στη γη και προκαλεί οποιονδήποτε επιστήμονα απ’ όλο τον κόσμο να αποδείξει ότι κάνει λάθος.
Στο συμπέρασμα αυτό έφτασε ο Δρ Richard Hoover, ένας αστροβιολόγος της NASA, μετά από δέκα χρόνια μελέτης μικροσκοπικών βακτηρίων από μετεωρίτες που έχουν πέσει σε διάφορες περιοχές της υδρογείου.
Ο ίδιος έχει ταξιδέψει στην Ανταρκτική, τη Σιβηρία και την Αλάσκα και έχει μελετήσει μια εξαιρετικά σπάνια μορφή μετεωριτών – τους C.Ι.1 ανθρακούχους χονδρίτες – από τους οποίους μόνον εννέα είναι γνωστό ότι υπάρχουν στη γη.
Ερευνώντας αυτούς τους μετεωρίτες στο μικροσκόπιο ο Hoover βρήκε πολλά διαφορετικά απολιθώματα βακτηρίων – ορισμένα από τα οποία είναι παρόμοια με εκείνα της γης και άλλα που είναι εντελώς εξωγήινα. Ο Hoover θεωρεί ότι η ζωή είναι πιο διαδεδομένη απ΄ όσο νομίζαμε αρχικά στο σύμπαν και ότι η εξάπλωση των οργανισμών στη Γη οφείλεται στους μετεωρίτες.
Σε έναν τέτοιο μετεωρίτη βρήκε έναν οργανισμό παρόμοιου μεγέθους και δομής με το βακτήριο Titanospirillum, ενός οργανισμού που υπάρχει στη Γη. Ο Ηοοver συλλέγει μετεωρίτες, τους σπάει σε συνθήκες εργαστηρίου και ψάχνει στο εσωτερικό τους για απολιθώματα μικροοργανισμών.
Έτσι έκανε την ανακάλυψη ενός βιολογικού υπολείμματος που δεν περιείχε Άζωτο -στοιχείο που περιέχουν όλοι οι γνωστοί ζωντανοί οργανισμοί. Κανείς επιστήμονας προς το παρόν δεν μπορεί να εξηγήσει αυτά τα ευρήματα που θα δημοσιευθούν στο τεύχος του Μαρτίου του Journal of Cosmology.
www.dailymail.co.uk/sciencetech