Δημιουργήθηκε το πρώτο αντι-λέιζερ

Φυσικοί κατασκεύασαν το πρώτο αντι- λέιζερ, συσκευή που μπορεί να ακυρώσει μια εισερχόμενη ακτίνα, απορροφώντας την εντελώς.
Η συσκευή δε θα μπορεί να λειτουργήσει κατά των όπλων μαζικής καταστροφής αλλά οι επιστήμονες του Πανεπιστημίου Γιέιλ εκτιμούν ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί στους υπερυπολογιστές της επόμενης γενιάς. Οι υπερυπολογιστές θα κατασκευάζονται με υλικά που χρησιμοποιούν φως αντί για ηλεκτρόνια.
Οι επιστήμονες οδηγήθηκαν στην ανακάλυψη ενώ προσπαθούσαν να αναπτύξουν μια θεωρία στην οποία υλικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως βάση για λέιζερ.
«Εργαζόμασταν πάνω σε μια θεωρία που θα μπορούσε να προβλέψει τι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία ενός λέιζερ», δήλωσε ο καθηγητής Ντάγκλας Στόουν.
Οι έρευνες κατέληξαν στην ανάπτυξη μιας συσκευής που απορροφά το φως του λέιζερ. Η ανακάλυψη αυτή ενδέχεται να φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη στην οπτική υπολογιστική.
enet.gr – physicsworld.com